Sol! Värme! Bad!

Äntligen en dag som jag fullt ut orkat njuta av augustivärmen!! Att ligga på stranden varvat med plaskande i vattnet passar mig perfekt just nu. Har njutit av solen som gett värme åt hela min annars ganska frusna kropp, det känns helande för magdjuret att bli sådär genomvarm! Solkräm då? Naturligtvis! Styrka 30 över hela kroppen, bättras på nån gång i halvtimmen :) Inga röda märken och risktaganden här inte :P
 
Hade också bullat upp med ordentligt med matsäck. Min mage har gjort mig till en mycket redig kvinna på den fronten; vart jag än ska ser jag till att ha med mig ordentligt med proviant. Jag behöver äta lite men ofta så det blir fikande lite varstans:"Jag äter, jag äter, jag äter, jag äter - äter överallt! På bussen, på stranden, på discot, på turen jag äteeeer!!!" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0