Natten...

var ett helvete... Hade så ont att jag knappt sov nåt och inga tabletter hjälpte. Ville kräkas av smärta men upp kom bara äckligt tablettslem... Nu känns det lite lugnare, inte så att jag kan sova men inte så att jag ligger och vrider mig eller behöver spy heller. Försöker få i mig lite te och sen kanske lite näringsdryck... Fan fan fan vad jag är trött på sånt här, trodde som att det var över med sna här smärtor och nätter nu! Undrar om jag är förstoppad igen eller vad det är... Om det blir värre igen får jag väl åka in, kan ju va farligt om det är stopp nånstans. Annars ringer jag gastro det första jag gör i morgon samt ökar på min entocort till full dos igen. Känns som att magen havererat mer och mer sen jag tog bort en tablett, så ja får väl leva med blåmärksben ett tag till ifall det är det som krävs! Nu kommer ett par av de finaste förbi i allfall, kommer säkert få mig på bättre humör :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Jagochminmage

Fy vad jobbigt:-( hoppas att det blir bättre snart! Jag håller tummarna.
Kram

Svar: Tack! Känns redan lite bättre, fått i mig vätska och energi från goa vänner och sovit lite. Hoppas på en bättre natt inatt och att det ger sig med magen helt snart... Kram!
magdjuret.blogg.se

2012-08-19 @ 19:00:05
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0