Elcykel!

I eftermiddag ska jag köpa en elcykel! En ärtgrön skönhet som kommer hjälpa mig med orken när jag vill ta iväg mig på saker :) Känns väldigt bra, även om det är lite läskigt att köpa något så dyrt som en elcykel (kostar runt 10 000 för en "billig") men min mamma har sponsrat med det mesta, och det kommer kännas så värt när jag kan fara iväg på saker utan att behöva oroa mig för om jag kommer orka ta mig hem igen! Som det har varit de senaste åren har min mage begränsat mycket av min ork, och därmed har jag fått åka buss överallt eftersom jag inte haft kraft att cykla. Vilken frihet det kommer bli att susa fram på elcykeln!
 
Magen har protesterat en del mot helgens intensivitet och har behövt vila ett par dagar. Är ändå så glad och stolt över att jag orkade med allt i helgen, så i skenet av det känns en dipp helt överkomlig. Men framöver ska jag försöka undvika att lägga två fullspäckade dagar på varandra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0