Arg!

 
Nu har jag vilat på heltid i två dygn. I morse tog jag mig iväg till affären för att handla mat. Jag känner av magen mycket mer igen och vet inte vad det är, varför. Jag är förkyld också, det kan ju påverka magen negativt - men den började gå neråt igen redan innan förkylningen kom. Har tagit blodprover och kalprotektin, de har gått ner och ser bra ut. Frustrerande när maghälsan inte alltid syns på proverna, även om det är skönt att de är bättre. Min läkare ska ringa nu iaf, får se vad han har att säga. Jag äter och sprutar i mig så himla mycket mediciner nu så det finns typ inga fler att ta. Samtidigt kan en del av medicinerna ge biverkningar som till exempel buksmärtor...onda cirkeln igen. Helst av allt vill jag bara bli av med alla mediciner och att magdjuret ska funka ändå, men inser ju att det är rätt uteslutet just nu. Då kan jag väl i allafall fortsätta att må bättre av medicinerna och inte sämre igen????
 
Är just nu rätt sur på magdjuret som inte skärper sig. Ska sätta på punk och hoppa runt och banka fötterna hårt i golvet en stund, det brukar hjälpa för att få ur sig lite frustration. Men helst av allt skulle jag vilja ha en fet boxsäck att avreagera mig på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0