Ondmagen

Det onda, och illamåendet - vill inte ge med sig. Käkar citodon och stesolid som hjälper lite, en stund. Men inte så länge som det borde :( Sover gott om nätterna iaf, samt ofta lite på dagen. Får i mig för lite att äta och dricka, på grund av ont och illamående som säkerligen beror på att jag har konstant ont, samt att jag inte får i mig tillräckligt...

Har ringt efter läkaren igen. Ska höra om det kan vara maginfektion igen eller om jag kan få testa andra medicinr som funkar bättre. Jag är beredd att prova allt för att må bättre!!

Funderar också på olika alternativa/komlementära behandlingar som zonterapi, akupunktur och homeotapi. Eller varför inte healing?? Min vän gjorde det på mig i helgen med goa resultat (från att varit illamående somnade jag...) Någon som har nån positiv erfarenhet att dela med sig av kring detta? Är beredd att testa vad som helst för att må bättre. Det här magdjuret drar ned hela mig just nu!

Kollar på Grey´s och fokuserar på andras problem istället för mina egna. Mycket effektivt :) I morgon ska jag till min taktilterapeut, det ser jag fram mot!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0