Inte bara sojamjölk

Nej, det var nog inte bara sojamjölken, tyvärr. Magdjuret strejkar även idag, har tagit citodon - det hjälpte en liten stund men gör mig mest yr i huvudet...vill vänta med stesolid lite även om magen vill ha det så ogillar jag yr och tröttheten stesoliden ger...

Väntar trots magen på en vän som ska hämta upp mig på väg ut på landet (till henne). Känner att jag behöver vara bland fina vänner trots att jag mår dåligt, annars dör jag själsligt!

Har haft ännu en dag i sällskap av Grey´s Anathomy. Tur att det finns så många säsonger och att dom är länga:) Kan ligga och njuta över andras olycka och sjukdomar för att komma bort från min egen situation...mycket bra terapi!

Solen skiner och värmer bakom molnen utanför. Jag hoppas den töar upp all snö som kommit och lite till!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0