I väntan på melodikrysset...

...så skriver jag lite här :)

Filmen "Hungerspelen" var väldigt bra, väldigt spännande, och gjorde också boken rättvisa. Om jag inte läst boken innan hade den nog varit lite för spännande.... Magen skötte sig också exemplariskt under filmen vilket uppskattades:)

Sen jag kom från sjukhuset (då jag var inlagd) har jag haft en svart, sedan brun beläggning på tungan. Trodde först att det berodde på antibiotikan alternativt all blåbärssoppa jag drack - men den har fortfarande inte försvunnit... Idag tog jag saken i egna händer och började riva loss hinnor av brunt från tungan...Det gick bra, men längre bak och ner i halsen är det ju fortfarande kvar... Vad kan detta bero på tro? Fick järndropp på lassa, kanske är det det...Eller min kaliumbrist?? Ska googla lite och kolla...

Idag ska jag som sagt lösa melodikryss tillsammans med mor min, och sedan förhoppningsvis åka ner på feministfestival på stan och träffa fina vänner!

Magdjurets status är rätt ok. För första gången på läääääänge kom det idag korvar med rätt "lagom" konsistens - inte för lös eller stenhård. Känns lovande!!! Och jag har fortsat med min risnudel o avocado -diet med framgång! Får i mig drygt 1/2 dl kokta risnudlar per måltid, plus runt 1/2 avocado till, mixad till guacamole :)

(paus för toalettbesök...)
och efter detta måste jag bara få klaga lite över fistlar som får en att känna sig ständigt bajsnödig, och som sedan släpper ut typ ingenting, över hemorrojder som bara växer, svider och spärrar utfarten och får en att skrika av smärta - och över sur skit i allmännhet. Så. Då var det gjort...

Nu må jag förbereda mig för melodikrysset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0